Opće informacije i kontakti
Kontakt/adresa
Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke
Trg hrvatskih rodoljuba 2
47300 Ogulin
OIB: 23721665989
Info pult i suvenirnica
Telefon/telefaks: +385 47 525 398
Mobitel: +385 91 914 0700
e-mail: info@ivaninakucabajke.hr
Ravnateljica
Telefon: +385 98 364 329
e-mail: ravnatelj.ikb@gmail.com
Upute organizatorima vezane uz rezervaciju termina za grupne posjete
Imajući na umu da je organizaciju terenske nastave, izleta, ekskurzija i drugih obrazovnih aktivnosti izvan škole potrebno učiniti u skladu s Pravilnikom o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 67/2014), u nastavku dajemo uputu o načinu rezervacije termina posjeta i dodatnih sadržaja u Centru za posjetitelje Ivanina kuća bajke.
1. Molimo da upit pošaljete na e-mail: info@ivaninakucabajke.hr sa sljedećim podacima: željeni datum i vrijeme posjete, naziv škole, razred, okvirni broj učenika u grupi i željene usluge. Grupa može brojiti do 50 posjetitelja u jednom terminu.
2. U roku od tri radna dana primit ćete Ponudu za potvrdu rezervacije - kaparu s potrebnim podacima za uplatu kapare na naš žiro račun.
Rezervacija će biti pravovaljana ukoliko u roku od 15 dana od primitka Ponude za potvrdu rezervacije termina - kapare uplatite kaparu u visini od 300,00 kn i dostavite točan broj posjetitelja na našu e-mail adresu. U protivnom, rezervacija se briše. Uplatu kapare molimo uplatiti na naš žiro-račun: IBAN HR2624020061100683101 s pozivom na broj Potvrde. Nakon uplate dostavit ćemo transakcijski račun za primljeni predujam.
U slučaju otkazivanja posjeta, iznos plaćene kapare ne vraćamo.
3. Nakon zaprimanje uplate kapare i dostavljenog broja posjetitelja, a tjedan dana prije potvrđenog datuma posjete, poslat ćemo ponudu (umanjenu za iznos kapare) prema kojoj ste dužni izvršiti uplatu na naš žiro-račun najmanje 5 dana prije dolaska. Za uplaćeni iznos primit ćete transakcijski račun za primljeni predujam.
4. Točan broj posjetitelja grupe utvrdit ćemo zajednički prilikom posjete, a račun će biti izdan na utvrđen broj posjetitelja (uručit ćemo Vam i stornirane prethodno izdane transakcijske račune za predujam). Za slučaj više plaćene ponude, izvršit ćemo povrat sredstava na žiro-račun. Doplatu za manje plaćenu ponudu možete izvršiti na info pultu, a za uplaćeni iznos dobit ćete gotovinski račun.
Molimo za razumijevanje i da slijedite ove upute. Interes nam je obostran: zadovoljni posjetitelji, kvalitetna usluga i dobra organizacija vašeg i našeg radnog vremena.
Ova uputa se, u pravilu, primjenjuje na sve organizirane grupne posjete, osobito tijekom sezone terenske nastave i programa škole u prirodi učenika osnovnih škola. U ostatku godine moguća je naplata ulaznica gotovinom na info pultu, uz obveznu prethodnu najavu i odobrenje načina plaćanja gotovinom.
Stručno vođenje obvezno je prilikom grupnih posjeta.